Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~merde | użytkownik

imię i nazwiskoM.Z. adreswho cares zarejestrowany18.08.2007 @23:11:19 ostatnio na stronie17.01.2015 @03:26:06
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty153 komentarze497 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~riDER    10.08.2011 @09:39:29
Kiedyś kiedyś, wpadłem do Ciebie na moment i napisalem że jesteś sliczna - pare lat pozniej, teraz, podtrzymuje to zdanie

pozdrowki
~FirstStudio    06.04.2011 @09:31:59
Spoko, nie przeszkadza mi to
~bielka    19.12.2010 @18:23:23
siema, soczysty nick
~King    09.11.2010 @03:36:22
boże ja zapomniałem o tych ksiązkach... ale ja durny jestem. god damn!
~lion77    23.10.2010 @03:03:14
galeria powalająca
niemal każda fota rew
teraz ledwo patrzę na oczy ale na pewno powrócę
pzdr
~FirstStudio    27.07.2010 @14:11:34
Mieszkasz w starym domu? Straszy?
:D
~fawnn    27.07.2010 @02:06:58
ważny jest klimat chyba bardziej ;]
_______
In fifteen minutes everybody will be famous!


the-fawn.blogspot.com
~hollywise    15.07.2010 @14:40:43
dzięki, wreszcie coś konstruktywnego
~paths    09.07.2010 @21:50:14
galeria zachwyca
~ZielonookiChochlik    07.07.2010 @19:57:02
;]
~ZielonookiChochlik    07.07.2010 @19:43:38
Imponująca galeria :} pozwolisz że poobserwuję :}
~natalkaa16    17.06.2010 @12:04:24
jakim programem obrabiasz zdjęcia ? jeśli mogę zapytać .
~Baldo    15.06.2010 @18:18:11
co sie smiejesz? :P
~keevin    18.05.2010 @00:16:14
idę, dokształcać swe hobby . ; >
~keevin    18.05.2010 @00:10:43
o , fajnie spotkać podobnie myślących ludzi .

~thorgal5    16.05.2010 @17:32:54
Dziekuje serdecznie za te mile slowa.
Pozdrawiam.
~thorgal5    16.05.2010 @17:24:15
~LJphotography    12.05.2010 @10:57:04
dobra galeria !

haha ! farmville rulezzz !
_______
Jak to mawiali Rzymianie, 'de gustibus non est disputandum' .
~Vanillersky    04.05.2010 @07:42:00
~ponejowa    01.05.2010 @12:59:34
pozostaje mi życzyć samych ostrych autoportretów
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~ponejowa    01.05.2010 @12:51:32
wszystko jest kwestią wprawy, ale aż żal nieostrych ujęć czasem.
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~ponejowa    01.05.2010 @12:48:26
ja akurat mam auto, ale nie posiadam ani pilota, ani wężyka spustowego, więc wszystko jest mocno ograniczone.
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~ponejowa    01.05.2010 @12:22:04
zrobienie sobie autoportretu samowyzwalaczem z dobrą ostrością to jakiś obłęd :O
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~kamilgvc    28.04.2010 @13:39:29
^^
~kamilgvc    28.04.2010 @00:30:56
jak dla mnie.. jedynie oryginalność ma sensX]
po co sie wysilać robiąc kopie, skoro ctrl+C mają wszyscy?
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt